Ons hoge noorden avontuur - Reisverslagen van Margriet, Lukas, Gerdina, Arie, Eelke Naar Finland - WaarBenJij.nu Ons hoge noorden avontuur - Reisverslagen van Margriet, Lukas, Gerdina, Arie, Eelke Naar Finland - WaarBenJij.nu

Ons hoge noorden avontuur

Studeren in Finland :)

28 December 2010

Het vervolg...

21 December 2010

Het avontuur is bijna ten einde!

13 December 2010

Goed nieuws en ons laatste weekie…

05 December 2010

Sinterklaas en Pieterbaas!

28 November 2010

Fans en klappertandende kou
Margriet, Lukas, Gerdina, Arie, Eelke

Hallo! Terwijl onze vrienden en 'klasgenoten' van jaar 3 HBO-Verpleegkunde in Ede met hun minoren starten, gaan wij met z'n vijven aan Ons Hoge Noorden Avontuur beginnen! Dit avontuur houdt voor ons in dat we voor 4 maanden gaan studeren aan de Turku University of Applied Sciences, in Salo, Finland. Dit houdt onder andere veel verpleegkundig gerelateerde vakken in, medische en medicatie-kennis, een lading lessen 'Finnish for Beginners' en Engelse lessen waarin we ons Engels kunnen bijschaven door onder andere het geven van presentaties en het voeren van debatten. Daarnaast zullen wij met z'n vijven een onderzoek gaan doen. Over de precieze invulling hiervan wordt nog hard gebrainstormd. En als laatste hopen we gewoon goed te kunnen genieten van het land, de (hopelijk) mooie natuur, elkaar en onze (hopelijk) gezellige internationale mede-studenten! Tussendoor hopen we jullie door middel van deze site een beetje op de hoogte te kunnen houden!